Reklamacije
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 066/802 29 99, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu reklamacije@igrackeplus.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu info@igrackeplus.rs ili pozivom na kontakt telefon 066/802 29 99.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Igračke Plus d.o.o. već trošak pada na teret kupca.